دلگیر میشوم

دلگیر میشوم

وقتی فکر میکنم عاشقانه هایی که برایت مینویسم

مثل چایی هایی هستند که خورده نمیشوند

یخ میکنند و باید دور ریخت...



این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1391/2/18/1 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->



سلام دوست عزیز لذت بردم از وبت لینکت کردم اگه خواستی منو به نام وانت تلفنی لینک کن
یاعلی

این نظر توسط سکوت در تاریخ 1391/2/18/1 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام دوست عزیز لذت بردم از وبت لینکت کردم اگه خواستی منو به نام وانت تلفنی لینک کن

این نظر توسط یه دیوونه در تاریخ 1391/2/15/5 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->


این نظر توسط تنها در تاریخ 1391/2/14/4 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من …
غصه هایت برای من …
همه بغضها و اشکهایت برای من ..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم …

این نظر توسط roya در تاریخ 1391/2/9/6 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

آهنگت چه قشنگه


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: